Sunshine

Idag känner jag mig konstigt nog ganska utvilad och pigg..
Fick sova lite mer idag än igår också. Så det känns lovande att sista natten kanske inte blir så dryg på jobbet. Igår gick över förväntan trots att jag sov så dåligt under gårdagen. Lyckades stjäla två timmars sömn mellan 16:30 - 18:30, så det var min räddning misstänker jag.

Idag fick jag till min stora glädje mina efterlängtade nya mjukisar också som jag beställt från England. Riktigt sköna, och snygga svarta mjukisar som satt perfekt. Dom har trycket "parkour" längs nederdelen av ena benet. Riktigt snygga! :-)

Skönt att kunna peka på mitt ben, och säga
- "det där sysslar jag med".

Folk tenderar att ha lite svårt att höra vad man säger, eller lägga det på minnet. Kanske lättare om dom ser det skriftligt. Sen är det också roligt att bära något som identifierar en med det man älskar. Kan dessutom vara praktiskt, om man rör sig någonstans, och råka ha byxorna på, så kanske man får kontakt med någon som också tränar parkour som man inte känner till sen tidigare.

Nåväl. Nu ska vi inte överanalysera ett par mjukisbyxors betydelse. Är trots allt bara ett par byxor. Kul var det ändock att dom äntligen kom. Hade nästan gett upp, när det nu gått två veckor idag.

Annars, då. Vad händer.. Ja, ska eventuellt upp till gympahallen idag och fortsätta träna på mina sideflips, samt träna min muscleup (om ni inte vet vad det är, kolla på youtube). Får se om jag orkar. Blir till att laga lite mat här vid fyra först och främst. Blir en tidigt middag för ovanlighetens skull.

Får se vad man har för ork runt 18:00 snåret. Skulle vara skönt att vara lite fysiskt aktiv utomhus också utöver hundpromenaden nu när det är så härligt väder. Har redan hunnit med en ganska lång och skön promenad med vovven nu sen jag vaknade. Var säkerligen en bidragande faktor till mitt gladlynta humör.

Nåväl. Nu ska jag ta mig an disken, och gå och handla till middagen..

Må väl!

/Ronnie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0