Weekly update

Jao, varit lite lat! Så har inte uppdaterat bloggen på hela veckan. Har dock inte hänt så mycket spektakulärt. Körde ett pass parkour i måndags, löpträning och lyfta vikter på tisdagen. Var ensam hemma större delen av dagen på tisdagen, så jag han springa en mil, träna parkour ute i typ 40 minuter. Mycket balans och en de jämfota hopp både på höjd och längd, samt lite volter. Sen över en timme i mitt lilla gym där jag körde igenom biceps, ben och bröst. Samt en massa chins och pullups.

Insåg att jag alltid blandat ihop chins och pullups också! Nu vet ja att chins är med fingrarna MOT ansiktet, och pullups är med fingrarna BORT från ansiktet! Alltid trott tvärt om :)

Onsdagen tog jag det lugnt, för jag kände mig slut i kroppen och seg. Så jag tog det som vilodag. Torsdagen började jag känna mig förkyld, och insåg varför jag var så seg på onsdagen. Tog det lugnt, men tränade lite balans och muscleups på eftermiddagen när jag var ute och lekte med Heira. På fredagen var jag ännu mer förkyld, men vi hade bokat hallen här i Östhammar för kvällsträning, så jag tog det lugnt hela dagen, och kände mig ganska pigg på kvällen. Körde på ganska bra med gemensam uppvärmning och lite fys. Sen fritt. När vi körde fritt tog jag det väldigt lugnt. Hjälpte dom som är lite nya, och körde lite lätt. Fokuserade mycket på att träna akrobatik. Nötte en del kombinationer som jag vill kunna köra på gräs i sommar. Stillastående flickis, till salto, och till flickis. Samt rondat flickis flickis, och rondat flicks salto. Börjar sitta bra nu!

Idag lördag hade vi en fullspäckad dag med loppisbesök på dagen där vi sålde gamla barnkläder, och sen fira Jennys pappas fru som fyllde femtio på eftermiddagen/kvällen. Blev en lång men rolig dag!

Nu är det lite mys i soffan som gäller med min älskling. Imorgon ska vi ha bak och städdag och bara vila upp oss.. Känner mig mera krasslig nu ikväll också.. Får hoppas jag är frisk tills träningen på måndag!

Må väl, och hoppas ni har en lika trevlig helg som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0