Way to long

Ja, det var längesen jag skrev något nu. Tror det har varit i brist på motivation, och att ha något intressant att säga. Enklare att ladda upp ett videoklipp, än att skriva något läsvärt och vettigt!

Ja, vad har hänt sen sist?

Jag har kommit iväg några gånger nu på gymnastikträningen, och det är riktigt kul! Det är en stor skillnad mellan det strikta inom gymnastik, och det fria inom parkour. Bra träning är det dock, och det är nyttigt att få lära sig allt man kan som hjälper en att ta kontrollen över sin kropp. Jag har dock lång väg att gå innan jag är stark på samma sätt som en gymnast är stark märker jag! Tränat en del med räck, ringar, och pommel horse nu, och det går iaf frammåt!

Ruskigt kul också att få träna i en gymnastiklokal, med alla redskap, sviktgolv och skumgummigrop!

I övrigt så tränar jag parkour så mycket jag kan med tanke på det rådande vädret också. Har tillgång till hall varje måndag då jag leder parkourträning för barn och ungdomar. Utöver dom ledda träningarna så försöker jag komma iväg till hallen då och då och träna lite extra. Dock så blir det mest fysträning, stå på händer och löpning för mig just nu över vintern. Känner att löpningen går bra, även om jag inte sprungit så mycket jag velat på sista tiden eftersom jag inte känns mig 100% i kroppen, och det har varit extremt kallt en del dagar. Dessutom så är tiden begränsad när man jobbar och har barn och en underbar sambo man vill umgås med.

Vädret börjar iaf bli mildare nu, det är mer sol, och det blir ljusare tidigare, och mörkt senare. Det ger verkligen hopp om våren! Hoppa det håller i sig!

Heira växer så det knakar, och hon rör på sig väldigt bra nu också! Full fart i benen och hon tar sig fram väldigt fort nu. Klättrar på det mesta, och jag måste erkänna att jag uppmuntrar hennes klättrande en hel del! Tror det är nyttigt för henne.

Nästa knodd kommer snart också. Beräknat datum är den 28:e mars, så det är inte långt borta! Vi hoppas och ser gärna att barnet kommer lite tidigare. Har varit en tuff tid för Jenny med foglossning och värk. Ska bli skönt för henne när hon får använda sin kropp som hon vill, och ha barnet utanpå magen, istället för i! Längtar efter nästa lilla bebis. Ser verkligen fram emot det!

Gör som jag, träna hårt, lev väl och njut av livet! Nu ska jag leka med min dotter, innan jag ska bege mig till jobbet ikväll för sista natten innan jag går på min ledighet. Ska bli skönt!

Just ja, håller på och spar ut skägget nu också. Laddar upp en bild på min vilda uppsyn :)

SPARTA skägg

Får se hur långt jag orkar spara det, men lite längd ska jag nog allt få! Håret börjar bli lite långt nu också. Kul! :)

What we do in our lives, echoes in eternity!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0