Mörbultad

Jahapp. Då sitter man här, och måndagen har så sakteliga rullat på, och klockan närmar sig lunch.

Jag var i Uppsala igår, och tränade parkour hela dagen. Var helt underbart!

Det var härligt att träffa alla andra utövare, och nya intresserade människor. Gamla och nya vänner. Det var helt enkelt en klockren dag.

Dagen började med en ganska tuff uppvärmning. Som tur är, så har jag tränat en hel del fys. Men det var ändå nog jobbigt, och man märker direkt vilka muskelgrupper man har försummat när Martin får fria händer att "plåga" oss! Riktigt skönt var det iaf!

Sedan så blev det lite friare, och vi tränade mest fritt, runt platsen där vi värmde upp. Vi rörde oss sedan vidare, och gjorde lite saker på vägen, för att sedan komma till kvarngärdet skolan där vi brukar vara och ha inomhusträningar på söndagar. Vi var där i två timmar, och tränade lite inomhus och utomhus, samt åt en välbehövlig lunch.

Sedan rörde vi oss vidare mot domarringen, där vi spenderade en hel del tid vid en skola, för att sedan avsluta dagen med en promenad ner på stan igen, och inhandling för grillningen som skulle vara lite senare på kvällningen. Tyvärr missade jag dock det, då det hade blivit lite försent för mig. Men jag är helnöjd ändå. Vi han även med en hel del träning på vägen medans vi rörde oss neråt mot stadens buller och bång.

Fick en del tid över i väntan på bussen också, så jag passade på att träna lite solo, och "drilla" en teknik som jag lärde mig lite på nytt kan man säga. Tack för kong metodiken Martin!
Kändes riktigt bra, och jag har fått en helt annan teknik när jag gör det som vanligtvis kallas kong. Nu kan jag göra dom mycket längre och smidigare. Satte mina första ganska ok kong till precision också (kong). Kändes riktigt skönt. Hunnit träna den lite idag med.

Idag är jag riktigt mör i hela kroppen, men känner mig riktigt nöjd med gårdagen. Än en gång ett stort tack till alla som var med igår, och en stor eloge till Mauri som drog ihop det hela. Känner att jag lärt mig en hel del, och utvecklats lite genom att umgås med alla härliga människor som jag träffade igår.

Lyckades så klart redigera bort en massa av det jag skrivit tidigare, men iaf. Har hunnit med att tvätta, och vara ute en hel del idag, och känner mig lite mer alert i kroppen nu. Ska faktiskt ta och pallra mig iväg till gymmet idag.

Nu ska jag gå och snutta med underbara flickvän.
Hej svejs!
/Ronnie

Jag flyger

Kommentarer
Postat av: Mauri

Tack för tacken, Ronni ;) Glad att du kom på jamet!

Grymt att du känner att du utvecklas så fort. Du är en inspiration ;D

2009-04-27 @ 20:21:19
URL: http://injurdninja.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0