Quicky nr 2!

Blir en snabbis! Ska gå och lägga mig strax. Tänkte bara posta min första flickis på gräs! Eller tja, andra gången jag gör dom egentligen, men första på film.

9 km blev löpningen på idag, 40 minuter tog det, så det får jag vara väldigt nöjd med! :)

Nu är det sova tajm. Trött och slut i kroppen. Blev en hel del fys innan löpningen, och träna climb-ups efter löpningen också.. Sen flickisträning på det här på sen-kvällen.. Var så slut i armarna att jag faktist bailade den sista jag gjorde för kvällen, och landade på huvudet.. Gjorde ont! Ljudet som blev när nacken trycktes ihop hördes ända till min sambo som stog 2 meter bort.. Nasty!

Men jag mår bra.. Lite stel och trött bara.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0