Acta fabula est, plaudite! -- "Pjäsen är över, applådera!"

Så sitter man här. Måndag kväll, och jag borde somat för minst en timme sedan. Kommer förmodligen få det svårt att vakna imorgon.

Jobbat idag. Kändes ovant, då det är så sällan man är på jobbet för tillfället tack vare att dom dragit ner på produktionen. Var helt ok, men segt..

Imorgon är sista dagen för veckan, sen är jag ledig i ca 10 dagar. Knäppt, men skönt!

Har inte gjort så värst mycket idag. Vaknade med ett ryck av att min söta Jenny undrade brevid mig i sängen om jag inte försovit mig lite. Sabla tur att hon vaknade!

Slängde mig upp, slog ihop lite gröt i en påse, knåpade ihop en macka, och slängde åt mig banan och äpple, sen stormade jag iväg. Kom i tid faktist, och fick avnjuta min frukost på jobbet.

Dagen segade på.. Kom hem, och tog det lite lugnt. Gick ut med hunden, gick och handlade, och så. Sov en timme, och klev sen upp och lagade lite mat till mig och Jenny.

Makaroner och korv funkar alltid! Stuvade makaroner då självklart :-)

Sen här på kvällen så fick jag ett ryck. Hade tänkt vila idag från träning, men jag kunde inte hålla mig. Så jag sitter här nu klockan 23:50, och redigerar det jag gjorde ute till ett långt tråkigt filmklipp utav mig när jag tränar. :-)

Så fort det är uppladdat så ska jag gå och lägga mig. Lovar!

Fick alla kort, och några filmer också från jamet i Uppsala. Riktigt kul att se!

Här får ni en bild på min backflip jag postade i ett tidigare inlägg, fast ur en annan vinkel:




Et ipsa scientia potestas est. -- "Kunskap är makt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0