C'est la vie



Ja, sånt är livet. Förkyld fortfarande. Men det har inte hindrat mig nämvärt. Håller mina träningar som vanligt, och försöker träna lite lätt själv också. Funkat bra hittills, och det känns som förkylningen äntligen håller på att ge med sig. Börjar dock få lite abstinens efter att löpa.. Var 1 vecka sen jag sprang nu, och det börjar krypa mot 2!

Men så fort jag blir frisk, då ska jag ut och springa en mil. Måste ladda inför mitt långlopp som jag ska göra snart. Ska springa hela gräsö (3.2 mil i full vinter). Får se hur det går :-)

Nu ska jag göra mig i ordning och gå iväg för att hålla i en prova på parkour klass för sportlovsbarn här i byn.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0