Long time no see

Jag är helt värdelös när det gäller att skriva i min blogg. Det erkänner jag.

Från och med nu, ska jag försöka skriva oftare. För min egen skull. Roligt att skriva av sig lite, och analysera livet ibland.

Får lära mig att det räcker med att skriva lite också. Då blir det nog av oftare :)

Jenny ligger och sover i soffan.. Heira i sin säng. Ska gå och väcka Jenny nu tänkte jag och krypa ner och sova. Är lite kvällspigg nu efter jag jobbat nattskiftet hela veckan. Börjar känna mig lite krasslig också. Inget skoj! Men jag ska bita ihop och intala mig att jag är frisk. Träna på söndag i Uppsala. Kommer bli grymt.

Har varit en underbar tid än så länge med barn. Vi har börjat få lite rutin med att få Heira att sova i sin egen säng nu också. Så det är kul att det funkar. Vi känner dock ingen panik över det. Vissa dagar får hon ligga i våran säng om hon är lite extra besvärlig. Bara mysigt!

Träning rullar på bra. Jag varvar kondition med fyspass. Kör en del hemma med mina hantlar och min pull-up stång jag fixat i ena dörrposten. Mina muscle-ups har blivit ljusår bättre sen jag skaffade den där stången. Dom är fortfarande lite sne, och en arm går lite före den andra. Men det går framåt!

Nej, nu äre sängen. Ska iväg till hallen och träna imorgon också. Sen blir det heldagsmys med familjen imorgon. En lång promenad kanske om det inte är alltför hemsk snöstorm.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0