snor

Känner att jag håller på och bli förkyld.. Kände av det redan igår.

Men det är väl bara att bita ihop, proppa i sig c-vitamin, och ignorera så försvinner det nog! :)

Bär av till Uppsala imorgon för lite trevlig träning med folket där, samt Martin och några som kommer in från Stockholm. Kommer nog bli grymt skoj, även om det tar emot en del att åka ifrån min familj en halv dag. Men vi får se till att ta igen det med råge nu i veckan när jag är ledig. Det ska bli grymt skönt med en vecka att ta igen sig på efter man jobbat natt en hel vecka.

Heira sover i sin säng igen. Helt otroligt att det går så bra. Igår sov hon praktiskt taget hela natten i sin säng. Vaknade en sväng och fick mat, sen somna hon om i sängen igen. Nu har hon sovit i sin säng i lite mer än 3 timmar hitills, och det verkar som hon kommer sova ett tag till. Kul!

Reportaget om mina parkourträning i Öregrund kom i tidningen idag också. Skoj! Här är en länk till tidningsklippet!

http://img64.imageshack.us/img64/1646/cimg0255.jpg

Nej, nu ska jag omfamna min vackra Jenny, och krypa till kojs. Blir en lång men garanterat rolig dag imorgon. Ska försöka komma ihåg att använda min kamera för en gångsskull också som jag alltid tar med mig, men aldrig använder..

Bonsoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0