Baby Giant

Hallå!

Var ett tag sen jag plitade ner några ord här.

Har börjat jobba igen nu för fullt sen Thorin kom, och jag blev pappaledig. Varit hemma i ca sju veckor (!), och det har varit fantastiskt skönt att få vara hemma så länge med sin familj. Välbehövligt!

Träningsmässigt så rullar allt på, och det är skönt att vädret tillåter att man är ute mycket nu. Helt underbart med vår!

Idag ska vi köra det första ledda träningspasset i Östhammar utomhus. Ska bli skoj, och jag ska se till att vi kommer svettas som tokiga innan träningen är över! :)

Har också (äntligen) vågat prova på en sk baby giant. Uppbyggningen till en riktigt giant (svinga sig runt en stång med raka armar). Har ett klipp här ned som visar mitt första stapplande försök mot en giant. Snart så!



Löpningen rullar på, och jag börjar bli lite nervös för marathon. Endast en månad kvar nu ca, så det är kort tid på att härda mina fotsulor på! Men det ska gå! Jag SKA springa barfota. Nästa vecka ska jag ut varje dag och springa ca 5 km per gång har jag tänk när jag har fri-vecka.

Förra veckan kastade jag mig sjön också när det var så fint väder. Väldigt kallt (4 c), men otroligt uppfriskande. Hade precis avverkat en intensiv löprunda barfota på ca 3 - 4 km. Så det var rätt skönt att hoppa i. Dock skönare att komma upp! :)


Kommentarer
Postat av: Nidoslin

Sjukt nice, du sätter ju typ baby giants, helt galet! :D

Hoppas allt är bra, låter ju som det iaf. ;)

Längtar tills nästa gång man kan träffa dig, vore sjukt kul att träna tillsammans nån gång snart :DD

2011-04-22 @ 13:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0