SVT

Tjoho!

Har haft en hel del att stå i på sistonde, och inte hunnit blogga något. Allt rullar dock på!
Tränar, springer och lyfter mina kettlebells när tid ges!

Har haft en fantastisk midsommar och träffat mycket gamla vänner.

Nu börjar det dra ihop sig till Vansbro Terrängmarathon också, och det känns spännande och kul! Ser verkligen fram emot att få prova den banan barfota och se hur det går. Kommer förhoppningsvis gå bra, och jag siktar på runt 4 timmar.

Kan också nämna att jag var med i ett reportage om barfotalöpning på SVT (sportnytt). Kul att jag fick så mycket utrymme tycker jag, även om mycket av vad jag sa klipptes bort. Men i överlag ett bra reportage tycker jag själv!

Här är en länk till klippet:

SVT Sportnytt - Barfotalöpning en trend bland motionärer


Sen har jag också hållit en aktivitet för barn som har sommarlov, och höll då i en parkourträning som uppmärksammades i UNT. Kul, och även det reportaget tycker jag blev bra! Blivit mycket media på sista tiden nu. Roligt, men det känns underligt. Min sambo brukar skoja om att jag måste passa mig nu, så jag inte blir alltför dryg.

Men så länge jag får gå före i kön på spy bar så är jag nöjd, och kommer inte vara ett dugg dryg! :)

Här är länken till tidningsartikeln:

UNT - Parkour får dem att klättra på väggarna

Hoppas ni njuter av sommaren och har det bra. Nu ska jag återgå till att njuta av min semester och lugnet som faktiskt infunnit sig här hemma nu när båda barnen sover lunch SAMTIDIGT!

Carpe diem! (med risk för att låta klyschig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0