Mentala utmaningar

Läste en blogg på Parkour generations om mental blockeringar, och utmaningar som jag genast tog till mig. Här är en direktlänk till själva blogginlägget:  Parkour generations

Blogginlägget handlar om att man kanske t ex har ett hinder man kunde göra i höstas. Men över vintern har man inte varit där och tränat. Sen nu på våren när man återvänder så märker man att man plötsligt tvekar inför det som var så självklart för ett par månader sen.
Eller så kanske det är ett hinder du har tittat på länge. Du känner att du förmodligen klarar av det, men du är inte helt säker. Det handlar helt enkelt om att övervinna sina mentala blockeringar och rädslor.

Blogginlägget på parkour generations handlar om att övervinna dessa hinder. Det behöver inte vara spektakulära och jättesvåra saker. Men sådant man inte vågar. Utmana dig själv, och övervinn din rädsla. Du har till 13:e maj på dig!

Själv har jag besegrat mer än ett hinder redan. Några gamla, och några nya. Lärt mig lite nya saker på vägen har jag också!
Ett av mina gamla hjärnspöken gick jag ut och besegrade igår, och passade på att filma det hela också.

Resultat ser ni här nedan. Nu är det bara att ge er ut, och utmana er själva!
Free your mind!

/Ronnie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0