Run forest! RUN!

Har kommit igång rätt bra med löpträningen nu på sistonde.

Vi spolar tillbaka bandet ett par dagar dock. Var i Uppsala i onsdags och tränade. Var grymt skoj som vanligt, och jag känner att jag blir bättre och bättre. Gjorde en del framsteg, och saker jag inte har klarat av förut. Så det är alltid kul!

Sen på torsdagen gav jag mig ut på ett litet löpäventyr. Testade att springa från min sambos stall och hem. En sträcka på 1.3 mil. Har inte sprungit över en mil förut, så det var intressant. Gick över förväntan, och min kondition verkar vara på topp. Sprang på ca 1:10 h.

Idag tänkte jag att jag skulle ge mig på en lite längre sträcka. Så jag stakade ut en sträcka att springa på eniro, från grannstaden, och hem. Blev en nätt sträcka på 1.7 mil. Gav mig ut, och även det gick långt över förväntan. Det var självklart tungt, och jobbigt. Men inte alls så som jag föreställt mig att det skulle vara. Gick även den svängen över förväntan. Så det var roligt! Kände att jag hade mer kvar att ge när jag kom hem. Så nästa mål blir att springa minst 2 mil i ett svep. Borde inte vara några större problem. Ska bli spännande att se hur det går.

Nu närmast ska jag och Jenny åka upp till Östersund dock på onsdag. Blir i jämtland/norrland fram till tisdag nästa vecka. Vi ska dels på storsjöyran i Östersund, samt så ska vi hälsa på en bekant i Dorotea, så det blir en lite roadtrip efter yran på hemvägen. Blir nog väldigt skoj!

Självklart kommer jag att passa på att träna lite parkour också någon utav dagarna i min forna hemstad Östersund. Ska bli kul, och jag ska försöka ta lite kort, och filma lite och lägga upp här :)

Ha det bra!

/Ronnie

Kommentarer
Postat av: Mauri

Keep up the good work broder! :D Ha det bra du med!

2009-07-30 @ 14:53:36
URL: http://injurdninja.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0