Consuetudinis magna vis est -- "Vanans makt är stor."

Jaha, då sitter man här och ska försöka skriva något vettigt.

Var ett tag sen sist nu. Har haft en del att stå i, och inte haft så mycket inspiration att skriva så mycket.
Träningen rullar på bra, och jag tränar hårt, och så ofta jag kan.

Jobbar då och då. Hemma mycket nu i dom bistra tiderna, då dom drar in en hel del på jobbet. En positiv effekt av allt elände på jobbet är att jag får sex veckor semester (v 25, 26, 27, 28, 29, 30). Sen jobbar jag två dagar v 31, sen är jag ledig v 32 och 33 också.. Så jag tror att detta kommer bli en väldigt bra sommar! :-)

I höst hoppas jag komma iväg till London, och träffa parkour generations, och få äran att träna och svettas med dom. Samt få se lite härliga spots i london. Kommer nog bli grymt kul!

Appropå träning, så har jag äntligen bestämt mig för att ta tag i det här med muscleups ordentligt nu. Ska träna på dom varje dag. Började igår, och lyckades göra min första "dead hang" msucleup någonsin. Dock blir själva övergången från pullup till dip bara med en arm i taget. Men det är så man lär börja generellt, tills man lär sig tekniken. Så småningom ska jag göra övergången med båda armarna samtidigt. Det kommer väl sakta men säkert.

Nu ska jag äta klart min skål med keso, sen ska jag gå och träna på mina muscleups och öva lite sidovolter tror jag.
Må väl!

Dura necessitas -- "Nödvändigheten är hård"

Kommentarer
Postat av: Mauri

Good shit! Stolt över dig bro! Jag övar dem varje gång jag går ut och tränar. Och tekniken avslöjar sig för mig lite mer varje gång ;)

Keep up the good work!

2009-06-10 @ 15:43:26
URL: http://injurdninja.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0