Usus magister est optimus -- "Övning ger färdighet"

Blir inget långt inlägg idag. Ska iväg till jobbet snart för ovanlighetensskull, och jobba natt. Tolv sega timmar.. Kommer nog bli rätt drygt. Men sen är jag ledig en vecka igen :-)

Har tränat någolunda regelbundet den här veckan. Varit iväg på gymmet en dag, kört parkour i princip varje dag. Har dock inte kommit iväg på någon löprunda. Lite besviken över det. Ska försöka kompensera det på lördag!

Idag var jag ut en kort sväng och testa head cam! Resultatet vart ganska ok, men jag ska nog försöka sätta kameran på bröstet istället. Så kameran ser det jag ser. Med kameran på huvudet så blir fokuset lite högre än vart jag sätter mina ögon. Så det blir lite konstigt.

Nåväl. Övning ger färdighet som sagt!

Här är resultatet iaf av mitt test. Ett bättre klipp med mer varierad miljö kommer snart..




Veritas odium paret -- "Sanning skapar hat"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0