Borde sova..

Ja, jag borde ligga i sängen och sova nu.. Men så fort jag somnar, och sen vaknar, så ska jag till tandläkaren. Känns inte skoj! Så jag drar ut på att gå och lägga mig, och på så vis drar jag på sätt och vis ut på att gå till tandläkaren :-)

Ska rotfylla två tänder. Så det lär bli ett par besök. Allt har gått bra hitills dock med lagningar och så, så det går nog fint imorgon med. Jobbigt bara med en bedövad käft halva dan.

Kommit igång med löpningen igen nu också efter förkylningen. Hittat en nya och längre sträcka som jag springer också. Riktigt skön och bra. 8.5 km ungefär. Kändes riktigt bra när jag sprang den i söndags. Ska försöka komma iväg en sväng imorgon eftermiddag, eller förmiddag också.

Livet rullar på fint annars. Heira är snäll, och har ett bra och tacksamt sömnschema. Somnar runt 20:00, och sover till 03:00 - 05:00 någonstans. Vaknar där emellan, och ska ha lite mat. Sen somnar hon om, och sover till runt 08:00 - 09:00. Så vi får verkligen sova ut om nätterna. Vi är väldigt tacksamma och lyckligt lottade som har ett trött barn!

Hon har blivit mer vaken och alert också när hon är vaken vill säga ;-)
Ligger och jollrar, flinar för sig själv och tittar på nalle puh, nasse och tiger i babysittern som hon trivs bra i. Väldigt kul att hon är med så mycket och tittar och lyssnar.

Nej. Nu ska jag ta tjuren vid hornen och gå och lägga mig. Sitta här och kolla på klipp på youtube på folk som tränar freerunning och tricking i sommarmiljöer gör mig bara enormt less på snön och längtansfull till sommaren, och sjukt sugen på att träna!

Detta år kommer nog bli riktgt grymt på många sätt. Växt enormt mycket när det gäller parkour och akrobatik mot förra sommaren, och känner att min "stil" blivit mycket mjukare, och finare. Tror detta kommer bli ett fantastiskt år som sagt! Men det största kommer så klart ske med Heira för mig och Jenny. Att få uppleva hennes första sommar, första höst.. Första ord, kanske t om första steg. Helt makalöst!

Sen måste jag bara få inflika att jag älskar min Jenny något ofantligt mycket, och att hon är bäst i helaste världen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0