Marathonartikel

Sådär, tänkte lägga upp kort på artikeln som handlade om mig i UNT i lördags då jag sprang Stockholm Marathon barfota. Kan vara kul att läsa tänkte jag för dom som inte har tillgång till UNT i pappersupplagan!

Artikel

Artikeln kan ni läsa här (tog en bild på artikeln):

Klicka här!

Nu ska jag äta lite lunch!

Kroppen känns för övrigt bra nu! Helt återställd i princip i både fötter och kropp. Ska dock inte köra så hårt den här veckan, utan köra något kort löppass, och fokusera mer på styrketräningen och parkour denna vecka!

Må väl och njut av livet!

Kommentarer
Postat av: noshorning

Du klarade dig under 4h jue :)

2011-06-14 @ 22:07:01
URL: http://noshorning.blogplats.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0