Gone running

Idag startade jag dagen med en lång skön löprunda på 10 km innan frukost. Fantastiskt skönt! Solen hade kommit upp och börjat värma, det blåste inte så mycket, och det var faktiskt väldigt behaglig tempratur och luft trots att det var så tidigt.. Otroligt skönt, och kommer försöka ta mina löprundor på morgonarna nu. Oftast då det är lättast att komma iväg också. Skjuter man på det, så händer det lätt saker under dagen (när man har två barn) som gör det svårt att hinna med att springa eller träna! Gjorde samma sak i söndags, och det var lika fantastiskt skönt det med..

Idag har det varit otroligt varmt och skönt i solen för övrigt.. Tog en promenad på förmiddagen med min dotter så hon fick sova lite, och jag fick faktiskt ta av mig jackan för det blev så varmt! Sen kom det dock lite regn på eftermiddagen, men nu skiner solen igen. Efter regn kommer solsken! :)

Nu ska vi avnjuta en riktigt god vegetarisk lasagne, som är en av mina favoriträtter!

veg las


Receptet hittar ni här!

Kan varmt rekomendera den!

Lite träning sen nån timme efter maten, och försöka kolla på en film och mysa i soffan med min älskling när barnen sover sen, så har man serverats ännu en perfekt och härlig dag!

Idag blir det fokus på rygg, biceps, bröst och underarmar!

Just ja. Har ansökt om att delta i Gladiatorerna på TV4 härom dagen också! Håll tummarna för att jag kommer med! :-)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Thomas Olausson

Kul att du sökte till Gladiatorerna. Jag lekte lite med tanken på att göra det själv – om jag hade startat operation rädda kroppen lite tidigare.

2011-03-22 @ 21:57:04
URL: http://vanligtvis.se
Postat av: Ronnie

Du skulle ha sökt! Du skulle säkerligen göra bra ifrån dig!



Får se om man blir antagen då. Är nog en hel del människor som sökt det här, så man får vänta och se.. Tänkte först inte söka, eftersom jag inte känner något behov att delta i något spektakel. Men ju mer jag funderade på det insåg jag att jag kanske visst ville delta, och att det kan bli en intressant och kul upplevelse. Något att berätta och visa barnen om inte annat.

Minns när det började sändas för första gången i Sverige, och då önskade jag innerligt att få vara med och prova mina färdigheter i banorna. Så nu har jag chansen!



Dessutom är jag nog lite bättre lämpad rent fysiskt nu, mot när jag var liten (även om jag fortfarande är "liten", speciellt i förhållande till gladiatorerna haha). Nåväl. Får se hur det går som sagt! Spännande är det iaf :)

2011-03-22 @ 22:37:08
URL: http://havagrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0